11 תשובות
ללכת לחדר לשמוע מוזיקה ולהתעלם ממנו.
גם אני ככה
גם אני ככה
שואל השאלה:
אני הולכת לחדר בכוונה והוא בא אחרי זה ומבקש להיכנס או פשוט נכנס אם פתוח
אני הולכת לחדר בכוונה והוא בא אחרי זה ומבקש להיכנס או פשוט נכנס אם פתוח
אנונימית
איזה רעה, הוא אח שלך והוא מנסה לדבר איתך
לפחות תהיי נחמדה איתו למה את שונאת אותו
לפחות תהיי נחמדה איתו למה את שונאת אותו
אנונימית
שואל השאלה:
הוא נגע בי כשהייתי קטנה
כמעט אנס אותי
לא יכולה לשכוח מזה
הוא נגע בי כשהייתי קטנה
כמעט אנס אותי
לא יכולה לשכוח מזה
אנונימית
תאמיני לי שגם לאח שלי לא חסר, פשוט תתעלמי מההתנהגות שלו כשצריך, תמנעי ויכוחים איתו ותהיי נחמדה אליו לרוב שיבין שאת לא בעניין של לריב עכשיו, ככה זה אחים, פעם בא לך להרוג אותו ופעם בא לך לרצוח אותו אני מכירה את זה, בסופו של דבר זה ישתפר אני מבטיחה, מדברת אליך מניסיון
בני כמה אתם אם אפשר לשאול?
ובת כמה היית שהוא עשה את זה? סתם מסקרנות
ובת כמה היית שהוא עשה את זה? סתם מסקרנות
אנונימית
שואל השאלה:
אני בת 21 והוא 37
והייתי בת 5-6 בערך
ולא צריך לשפוט ישר מבלי לדעת מה קרה ולקרוא לי רעה סתם, אני רק רואה אותו וישר נזכרת בזה וזה עושה לי רע
ובנוסף לזה הוא בן אדם מעצבן
אז הכל ביחד מעצבן אותי
אני בת 21 והוא 37
והייתי בת 5-6 בערך
ולא צריך לשפוט ישר מבלי לדעת מה קרה ולקרוא לי רעה סתם, אני רק רואה אותו וישר נזכרת בזה וזה עושה לי רע
ובנוסף לזה הוא בן אדם מעצבן
אז הכל ביחד מעצבן אותי
אנונימית
צודקת
אין לי מה להגיד לך יותר מידי אבל תשתדלי להראות לו שאת לא בעניין לדבר איתו
אין לי מה להגיד לך יותר מידי אבל תשתדלי להראות לו שאת לא בעניין לדבר איתו
אנונימית
עזבי את זה שהוא נגע בך, שזה לגיטימי שבגלל זה את לא יכולה לסבול אותו. אבל הוא בן 37 למה הוא בכלל בבית? למה הוא מרשה לעצמו להיכנס לך לחדר ועוד לאכול שם?
שואל השאלה:
הוא לא הכי בסדר בראש
והוא לא בזוגיות
והוא נדבק לבית , הוא לא עצמאי..
והוא נכנס לחדר כי הוא מחפש לדבר איתי, וזה נראה לו בסדר לאכול פה.. אנערף
ואני מנסה להיות נחמדה אבל עמוק בלב אני לא יכולה אני מרגישה שאני מתפוצצת מעצבים
ויש לי מחשבות ממש רעות , אני מקללת אותו בלב ואז מרגישה רע, מצד אחד אני מנסה לשכוח מזה ולהשאיר את זה בעבר
אבל מצד שני זה פשוט מזעזע אותי שזה מה שהיה ושזה מה שהייתי צריכה לעבור בגללו .. ואני לא יודעת אפילו אם יש לי טראומות מזה, בקיצור בא לי שהוא יעוף לי מהחיים כבר
הוא לא הכי בסדר בראש
והוא לא בזוגיות
והוא נדבק לבית , הוא לא עצמאי..
והוא נכנס לחדר כי הוא מחפש לדבר איתי, וזה נראה לו בסדר לאכול פה.. אנערף
ואני מנסה להיות נחמדה אבל עמוק בלב אני לא יכולה אני מרגישה שאני מתפוצצת מעצבים
ויש לי מחשבות ממש רעות , אני מקללת אותו בלב ואז מרגישה רע, מצד אחד אני מנסה לשכוח מזה ולהשאיר את זה בעבר
אבל מצד שני זה פשוט מזעזע אותי שזה מה שהיה ושזה מה שהייתי צריכה לעבור בגללו .. ואני לא יודעת אפילו אם יש לי טראומות מזה, בקיצור בא לי שהוא יעוף לי מהחיים כבר
אנונימית
שואל השאלה:
ואני גם הולכת איתו לטיולים עם הכלב שלי בזמן האחרון, אולי בגלל זה הוא מרגיש שהוא יכול להיות קרוב אליי,
הוא פשוט אומר שהוא משועמם ורוצה לבוא , אז לא נעים לי להגיד לא
ואני גם הולכת איתו לטיולים עם הכלב שלי בזמן האחרון, אולי בגלל זה הוא מרגיש שהוא יכול להיות קרוב אליי,
הוא פשוט אומר שהוא משועמם ורוצה לבוא , אז לא נעים לי להגיד לא
אנונימית
באותו הנושא: