5 תשובות
לא, אני בעד אביבית לא אהבתי אותה לפני דניא נכנסה אבל היא נשמה טהורה ואדל ומירב איכזבו ביחס אליה ובכללי ביחס שלהם
לא בעדם.
ממש לא.
אני עדיין בעד אביבית,ואני אהיה בעד אביבית.
לא.
ErO
שתי סתומות
בהתחלה איכשהו אהבתי את מירב היא הייתה מצחיקה אותי עם הערסיות שלה אבל אחרי כל מה שהיה עם לירז ואביבית וזה שהיא חושבת שכולם חייבים להידבק רק אליה ולא להיות חברים של אחרים היא ממש ירדה לי מהעיניים
ואדל פשוט שפוטה שלה ונדבקת אליה נטו מאסטרטגיה והיא לא קולטת שמירב אחת הדיירות הכי שנואות