13 תשובות
תיהי יותר פתוחה ותנסי להיות יותר בסביבה של אנשים
את לא צריכה להשתנות בשביל אף אחד אבל תעשי מה שאת חושבת לנכון
מכירה אנשים אבל בבקשה אל תבואי בגישה הזאת לאנשים אם יותר מידי ביטחון עצמי אם זה אנשים שמכירים אותך תעשי אולי שינוי חיצוני גדול
אמאלה בול אני!! רק שאני לא כזה מסתדרת עם בנות כי הרוב צרות עין וקנאיות אז היו לי שתי חברות חנוניות והייתי צריכה להסתובב איתן כל הזמן , ועכשיו התרחקנו כי הבנתי שמגיע לי יותר , מגיע לי לראןת עולם להכיר בנות אחרות , לצאת להנות לעשות צחוקים וכיף ביחד , ולא להיתקע עם ממורמרות ומשעממות . אבל אני קצת מפחדת ולא יודעת איך להשתלב ולמצוא חברות אחרות כי אני עולה לי"ב ורק שנה שעברה עברתי לבית ספר הזה
אנונימית
תאמיני לי שניסיתי כל כך הרבה פעמים להיות מישהי אחרת ולהשתלב כדי שיאהבו אותי יותר, אבל כשהייתי יותר אני אז איבדתי את כל ה''חברים'' שלי.
העצה הכי טובה שלי בשבילך היא פשוט להיות את, והאנשים שיתחברו אלייך ויהיו חברים שלך הם אלו שאוהבים אותך באמת ולא רוצים שתשתני לא משנה כמה פגמים יש בך.
בהצלחה!
העצה הכי טובה שלי בשבילך היא פשוט להיות את, והאנשים שיתחברו אלייך ויהיו חברים שלך הם אלו שאוהבים אותך באמת ולא רוצים שתשתני לא משנה כמה פגמים יש בך.
בהצלחה!
שואל השאלה:
חח אני לא באמת חנונית.
פשוט הייתי חברה של "חנונית"
וזה גרם לי להתנתק מכולם ומכל המסיבות . עכשיו אני עוזבת אז זה התחלה חדשה.
אני אתחיל להתלבש יותר באופנה , אבל כולם כבר בחבורות של עצמם , ואני כזה ירגיש לא קשורה לשום מקום.
ואני לא רוצה להשתנות בשביל אף אחד פשוט אין לי חברות , והחופש הזה אני מרגישה חסרת חברות ורואה את כולם הסטוריה מבלים וזה , ואז אני שואלת את עצמי למה זה מגיע לי??
הקיצר אני חייבת להתאמץ , כדי שגם שנה הבאה אני לא יהיה במצב הזה.
תמיד בכיתה מחשבים אותי השקטה החמודה הביישנית ותמיד היו לי הרבה חברות אבל כל הבנות צברו ביטחון עצמי ואני נשארתי מאחורה .
אוף מסובך לא משנה עזבו תודהה
חח אני לא באמת חנונית.
פשוט הייתי חברה של "חנונית"
וזה גרם לי להתנתק מכולם ומכל המסיבות . עכשיו אני עוזבת אז זה התחלה חדשה.
אני אתחיל להתלבש יותר באופנה , אבל כולם כבר בחבורות של עצמם , ואני כזה ירגיש לא קשורה לשום מקום.
ואני לא רוצה להשתנות בשביל אף אחד פשוט אין לי חברות , והחופש הזה אני מרגישה חסרת חברות ורואה את כולם הסטוריה מבלים וזה , ואז אני שואלת את עצמי למה זה מגיע לי??
הקיצר אני חייבת להתאמץ , כדי שגם שנה הבאה אני לא יהיה במצב הזה.
תמיד בכיתה מחשבים אותי השקטה החמודה הביישנית ותמיד היו לי הרבה חברות אבל כל הבנות צברו ביטחון עצמי ואני נשארתי מאחורה .
אוף מסובך לא משנה עזבו תודהה
אנונימית
שלחי לי הודעה דחוף דחוף דחוף
שואל השאלה:
אוי אנונימית אני כל כך מזדהה איתך.
מצד אחד גם אני לא מתחברת לכל הפקות בשיכבה, אבל השנה הזאת הייתי בחבורה של אחת מפנימיה ועוד אחת חנונית ותמיד כזה התביישתי להסתובב איתם כי זה יצר לי תדמית שונה , סוג של , ובגלל זה אני לא מכירה בנים ובנות אחרות , לא מבלה/יוצאת..
ושנה הבאה אני לא יהיה איתן בכיתה אז אם מי אני יהיה ? אין לי מושג
אוי אנונימית אני כל כך מזדהה איתך.
מצד אחד גם אני לא מתחברת לכל הפקות בשיכבה, אבל השנה הזאת הייתי בחבורה של אחת מפנימיה ועוד אחת חנונית ותמיד כזה התביישתי להסתובב איתם כי זה יצר לי תדמית שונה , סוג של , ובגלל זה אני לא מכירה בנים ובנות אחרות , לא מבלה/יוצאת..
ושנה הבאה אני לא יהיה איתן בכיתה אז אם מי אני יהיה ? אין לי מושג
אנונימית
שלחי לי הודעה
די לקרוא לה חנונית,מה הקשר..?זה די מגעיל מצידך להגיד את זה,היא חברה שלך למה שתקראי לה ככה?לא בקטע של לריב עכשיו,או להטיף..אבל לא הייתי רוצה שחברה תקרא לי ככה מאחורי הגב..
אני גם במצב הזה ויצאתי אולי איזה 4 פעמים כל החופש.ואני גם מרגישה שכל הבנות נהיו ממש יפות ועם ביטחון עצמי ורק אני נשארתי מאחור..וזה בסדר,תכירי חברים חדשים,אל תתביישי,תפתחי שיחות,תרגישי בנוח.
אני גם במצב הזה ויצאתי אולי איזה 4 פעמים כל החופש.ואני גם מרגישה שכל הבנות נהיו ממש יפות ועם ביטחון עצמי ורק אני נשארתי מאחור..וזה בסדר,תכירי חברים חדשים,אל תתביישי,תפתחי שיחות,תרגישי בנוח.
אנונימית
שואל השאלה:
אני מתה על חברה שלי , והיא חנונית והיא לא מתביישת בזה , היא קוראת ספרים , היא לא אוהבת לצאת והיא אף פעם לא מדברת איתי על עייניני אהבה .
אז ככה אני מגדירה אותה , אבל חסר לי סוג של חברה אחרת בנוסף , אחת שאני יכולה לדבר איתה את מי אני אוהבת , לצאת לקניון , שיש לה טעם כמו שלי ולא אוהבת רק דיסני.
ואני הכי מבינה אותך שיש , שונאת שיורדים על חנונים , פשוט אני לא באה מהמקום הזה של לרדת פשוט לא היה לי מילה אחרת איך להגדיר
אני מתה על חברה שלי , והיא חנונית והיא לא מתביישת בזה , היא קוראת ספרים , היא לא אוהבת לצאת והיא אף פעם לא מדברת איתי על עייניני אהבה .
אז ככה אני מגדירה אותה , אבל חסר לי סוג של חברה אחרת בנוסף , אחת שאני יכולה לדבר איתה את מי אני אוהבת , לצאת לקניון , שיש לה טעם כמו שלי ולא אוהבת רק דיסני.
ואני הכי מבינה אותך שיש , שונאת שיורדים על חנונים , פשוט אני לא באה מהמקום הזה של לרדת פשוט לא היה לי מילה אחרת איך להגדיר
אנונימית
שואל השאלה:
ואני מבינה אותך ..שהרבה בנות נהיו יפות מאופרות מטופחות ולבושות יפה .. ואני מרגישה עדיין לא שם
ואני מבינה אותך ..שהרבה בנות נהיו יפות מאופרות מטופחות ולבושות יפה .. ואני מרגישה עדיין לא שם
אנונימית
אני מכירה את ההרגשה הזאת יש לי חברה שהיא הכי טובה שלי מגיל 4 אבל היא גם סוג של חנונית עד שהגעתי לחטיבה לא היו לי חברות אחרות ואז כשעליתי לחטיבה עשיתי רושם טוב והכרתי מלא חברות חדשות
באותו הנושא: