9 תשובות
כע
כן אבל בעילגות
שואל השאלה:
התכוונתי לחיים לחיים לא צירס
הם אומרים ביום יום שלהם לחיים?
התכוונתי לחיים לחיים לא צירס
הם אומרים ביום יום שלהם לחיים?
אנונימית
האמ, אם באנגלית אז cheers
אם בעברית, זה יצא עם ח' שמאוד-מאוד דומה ל-ה'.
אבל הם לא אומרים את זה כמעט אף פעם
אם בעברית, זה יצא עם ח' שמאוד-מאוד דומה ל-ה'.
אבל הם לא אומרים את זה כמעט אף פעם
לא נהוג אצלם להגיד לחיים בעברית.
שואל השאלה:
אוקיי תודה
אוקיי תודה
אנונימית
ניראלי שזה יצא יותר כמו "להיים"
אולי היהודים האמריקאים אומרים ככה (?)
כן
cheers
cheers
באותו הנושא: