9 תשובות
כן אבל בעילגות
שואל השאלה:
התכוונתי לחיים לחיים לא צירס
הם אומרים ביום יום שלהם לחיים?
אנונימית
האמ, אם באנגלית אז cheers
אם בעברית, זה יצא עם ח' שמאוד-מאוד דומה ל-ה'.
אבל הם לא אומרים את זה כמעט אף פעם
לא נהוג אצלם להגיד לחיים בעברית.
שואל השאלה:
אוקיי תודה
אנונימית
ניראלי שזה יצא יותר כמו "להיים"
אולי היהודים האמריקאים אומרים ככה (?)