6 תשובות
אולי היא חושבת שזה יפה
בעיניי זה מזעזע :0
בעיניי זה מזעזע :0
לדעתי זה מהממם אבל שני הפסים בצדדים עושים את זה ממש חושפני
שואל השאלה:
אני גם חושבת שזה יפה אבל כשהיא מעלה את השמלה זה ניהייה ממש קצר
ורואים לה חצי מהתחת
אני גם חושבת שזה יפה אבל כשהיא מעלה את השמלה זה ניהייה ממש קצר
ורואים לה חצי מהתחת
אנונימית
תקשיבי לצערי העולם של היום זה ככה במיוחד בחול אנשים רוצים להראות את הגוף שלהם או להתלבש כמו כולם
ומה הקטע שרואים לה חצי מהתחת עם השורט?
ואין טעם לעלות את השמלה, זה סתם מיותר והקרעים בצד לא מוסיפים לזה...
ואין טעם לעלות את השמלה, זה סתם מיותר והקרעים בצד לא מוסיפים לזה...
לדעתי כל הלוקים שהיא עשתה מהממים
באותו הנושא: