התחברות
הרשמה
הגיוני שאני בוכה ליד בנאדם ממש קר אז ברגעים כאלה הוא כן מחבק?
18 באוגוסט 2018, 13:00
בכי
חיבוקים
מצב רוח
ביישנות
תכונות
תשובה אחת
אני מניחה שכן, גם הוא אנושי את יודעת.
C
Crybaby shashale
באותו הנושא:
הגיוני שאני בוכה ביום הולדת שלי?
הגיוני שאני בוכה בגלל שיש לי מחר מבחן במתמטיקה?
ראיתי הרגע סרטון של בנאדם מגמגם קשה, אבל פתאום הוא התחיל לשיר שוטף איך זה הגיוני?
זה הגיוני שבנאדם שהיה מגעיל אלי אז רק ברגעי בכי היה מחבק?
הגיוני שאני בוכה כי אין לי חבר? (16)
הגיוני שאני בוכה בגלל שאני לא יכולה לאמץ כלב?
זה הגיוני שאני בוכה כי אח שלי וחברה שלו נפרדו ואני והיא ממש קרובות?
כמעט דרסו אותי, הגיוני שאני בוכה מלחץ?
הגיוני שאני בוכה מיזה נכון?
הגיוני שאני בוכה בלי סיבה?
זה הגיוני שאקס מחבק אותי שאני בוכה?