7 תשובות
זה ממש חמוד אבל ימחקו לך אתזה כי זה לא שאלה
תודה, נחמד מצידך להגיד את זה
אני מסכימה.
60% מהשאלות פה מתחילות ב"בנים, מה תחשבו על בת ש.."
האופי והיופי של הבחורה לא אמור להתבסס על דיעות של ילדים מהאתר.
אני מציעה לצאת מהנואשות והאובססיות ולהיות מי שאת בין אם יאהבו את זה או לא.
60% מהשאלות פה מתחילות ב"בנים, מה תחשבו על בת ש.."
האופי והיופי של הבחורה לא אמור להתבסס על דיעות של ילדים מהאתר.
אני מציעה לצאת מהנואשות והאובססיות ולהיות מי שאת בין אם יאהבו את זה או לא.
תודה חמוד
זה חמוד תודה
ואני מסכימה איתך
היופי בעיניי המתבונן. כשלא ראית אפילו חצי אתר, לא חושבת שיש לך את האופציה להגיד שכולנו יפות.
באותו הנושא: