13 תשובות
מהמם!
לא אהבתי , אם אהבת תקני
לא , מקושקש מידי
אהבתי
מהמם לדעתי
לא ממש אהבתי אבל אם את אוהבת תקני
חמוד ממש
יפה מאוד.
לא ממש אהבתי
אני לא כלכך אוהבת טקסטורות אבל זה ואנס אז זאת כבר התקדמות.
hpv
לא אהבתי טו מאץ.
לפי דעתי יש עליו יותר מידי צורות וזה רק מכער זאת , אבל אם זה מצא חן בעינייך אז תקני אותו...
באותו הנושא: