7 תשובות
נדר נדר אז כן..
כל הרעיון בנדר שהוא תופס בכל מקום..
כל הרעיון בנדר שהוא תופס בכל מקום..
בטח
"נודר שלא עשיתי את אחותך, אחי"...:x לנדר אין משמעות כבר בשנים הלו..
כן.
לפי ההלכה היהודית לכתיבה יש ערך יותר חזק מדיבור, כי דיבור הוא לא חשוב כמו כתיבה, בגלל האקט של העשייה שלה.
לפי ההלכה היהודית לכתיבה יש ערך יותר חזק מדיבור, כי דיבור הוא לא חשוב כמו כתיבה, בגלל האקט של העשייה שלה.
לא. נדר אמיתי חייב לביאמר בקול רם ליד לפחות שתי עדים. הכל שטויות.
כן כי זה נדר כתוב
לא.. כי את לא אמרת והתכוונת לזה
באותו הנושא: