7 תשובות
נדר נדר אז כן..
כל הרעיון בנדר שהוא תופס בכל מקום..
"נודר שלא עשיתי את אחותך, אחי"...:x לנדר אין משמעות כבר בשנים הלו..
כן.

לפי ההלכה היהודית לכתיבה יש ערך יותר חזק מדיבור, כי דיבור הוא לא חשוב כמו כתיבה, בגלל האקט של העשייה שלה.
לא. נדר אמיתי חייב לביאמר בקול רם ליד לפחות שתי עדים. הכל שטויות.
כן כי זה נדר כתוב
לא.. כי את לא אמרת והתכוונת לזה