77 תשובות
היא מהממת.
רק אתה
אני אף פעם לא חשבתי שהיא יפה, לא מבינה למה כולם כל כך מתלהבים ממנה.
היא לא יפה בלי איפור, כמו 80% מהמפורסמים

מינוסים בואו בכיף:)
היא באמת לא יפה לדעתי ויש מלא מפורסים שהם לא יפים בלי איפור
בן אדם יפה הוא בן אדם יפה... בן אדם לא יכול להתכער באופן כל כך קיצוני מיוחד כשהוא דוגמן.
בר רפאלי יפה אין מה לא לעשות אי אפשר להגיד שהיא מכוערת אני מצטערת לבשר לכל הממורמרים תאכלו תמרים
אנונימית
כי אתה שיא היופי
שואל השאלה:
היא הייתה יפה בשנות ה20. עכשיו היא גם יפה אבל כבר לא מושכת .פשוט יופי אחר כזה .
אף פעם לאצחשבתי גם שהיא יפה
לא מבין מה ההתלהבות ממנה
לדעתי היא עדיין מאוד יפה אבל היא נראת הרבה יותר טבעי בלי כל האיפור והשמלות המנצנצות שהיא לבשה פעם
היא יפה, פשוט היופי שלה לא מיוחד. היום כל אחת בלונדינית, בהירה עם עיניים כחולות/ירוקות...
היא מהממת בעיניי.
חחח מי *אתה* שתעביר עליה ביקורת??
אנונימית
בת כמה היא בכלל?
אנונימי
היא יפה. תסתכל על נשים אחרות בגילה.
אי אפשר להגיד שהיא מכוערת, היא אמנם התבגרה אבל היא לא מכוערת.
חוץ מזה אתה אומר את זה בתור..? האקס שלה דיקפריו? שאני אבין
מי זה אם לא מר שיפוטי בכבודו ובעצמו
היי לך
תראה את הקליפ מההתחלה ועד הסוף ותגיד מה דעתך
אנונימי
מכוערת? כן אולי עכשיו היא פחות מיוחדת ביופי אבל רחוקה רצח ממכוערת אתה עיוור או משהו?
הי מהממת
שואל השאלה:
טוב בקליפ היא סקסית רצח , במיוחד הרגליים

יכול להיות שכל המייקאפ והשמלות עם הנצנצים גורמים לה להיראות מבוגרת יותר ופחות מושכת
גם אני חושב ככה היא הייתה יפה בתחילת שנות ה2000 אבל היום היא מבוגרת
הממ כן
היא ממש יפה בעיניי
אממ יש הבדל בין לא יפה למכוערת , אני אישית לא חובשת שהיא מכוערת בכלל אבל לדעתי היא גם לא כזאת יפה , אין לה יופי מיוחד בלונדינית עיניים כחולות נמשים, עדן פינס נגיד מהממת לדוגמא ויש לה גם יופי מיוחד ומקורי, בר רפאלי סבבה אבל לא הכי יפה בעולם והיא כן התכערה עם הזמן היא פשוט לא מכוערת . היא גם עברה שתי לידות ומתבגרת לא לשכוח.
אנונימית
מה גורם לכם לחשוב שכל מי שלא חושב שהיא יפה מקנא? רק בגלל שהיא דוגמנית? יופי הוא בעיני המתבונן ומן הסתם יהיו כאלה שיחשבו שהיא לא יפה או לא ככ יפה אלא רגילה , יש כאלה שכן מקנאים אבל ממש לא כולם גם לדעתי היא לא מיוחדת ויש לה יופי רגיל היא לא מכוערת אבל גם לא כזאת יפה זה הכל, ואני ממש לא מקנאה בעיני היא מעבר ליופי אחלה בן אדם ואני מפרגנת ויש המון דוגמניות מדהימות לדעתי.
אנונימית
מצחיק אותי שאנשים קוראים לה מכוערת.
לא יעזור כלום, היא לא מכוערת נקודה. היא יפהייפיה בעיניי, מרשימה מאוד.
לא אשקר, גם אני פחות מתחברת ליופי בהיר מאוד, אבל מפה ועד להגיד שהיא מכוערת? זה פשוט בלתי אפשרי.
היא יפה, פשוט במהלך השנים התפרסמו והצליחו עוד בנות בעולם הדוגמנות אז כשאתה משווה אותה אליהן אתה שופט אותה ככה. היא הייתה ויפה ועדיין יפה
היא מהממת והיא בת יותר מ30 שנראת כמו בת 20
הדוגמניות שאת טוענת שהן פי אלף עליה הן בטח 'אושיות אינסטגרם' שאם יראו אותן מחוץ לאינסטגרם הן לא יזוהו.
בליחה אבל מי אתה שתדבר ככה לבר רפאלי ותשפוט בנות ותתייחס לאיך שהן ניראות?!?!? תסתכל איך אתה ניראה!!!
זה לא מכבד...... העיקר אחרי זה עצוב לך שאתה מכוער ושכולם שופטים לפי יופי כיום.. מי אתה שתשפוט אנשים אפילו על כל דבר קטן ואחרי זה תבכה שזה מה שאומרים לך...
ודרך אגב אתה היחיד שחושב ככה , בר רפאלי מהממת בניגוד אלייך, אחת הבנות היפות ביותר בעולם!!! ואין לך זכות דיבור אליה זה לא שאתה מבין גדול ביופי....
אנונימית
אל תגזימי
תראי את עצמך חתיכת קופה, קופים מגנים על קופים היא מכוערת כמו לא יודעת מה אם היא הכי יפה בעולםאז אני מלכת אנגליה אבל את יודעת מה אני לא מלכת אנגליה והיא מכוערת כמו לא יודעת מה פשוט גועל נפש איך כולכם משקרים ומי את שתגידי שהוא מכוער אני חושבת שהוא חתיך אז שתקי
אנונימית
אני אף פעם לא התלהבתי מהיופי שלה, כי זה לא מיוחד אתה יכול לראות מישהי דומה לה בכל מקום, היא מאוד יפה וזה לא קשור לגיל פשוט עכשיו יש דוגמניות יותר מיוחדות ובר רפאלי כבר מאוסה
אנונימית מוגזם שלך! גם מאיפה הבאת אתזה שהוא שופט הוא כולה הביע את דעתו ביופיה ושאל אם יש עוד שמזדהים איתו מה את מדברת ככה? פשוט גועל נפש, ואת מדברת על שיפוטיות? כי בינתיים בתגובה הזאת את לגמרי יצאת שיפוטית.
אנונימית
אנונימית תירגעי קנאה מאיצה זקנה שאיתה מגיעים הקמטים המתלווים אליה ולא תרצי בכך.
אנונימית
מי את בכלל חושבת שאת,
בר רפאלי מכוערת והיא לא יפה בכלל ואין לך שום זכות להגיד שמישהו לא יפה במיוחד אחרי שהוא אומר שלדעתו בר רפאלי מכוערת כי היא כן ואת ישקמו תוקפת אותו אבל את צודקת קופים צריכים להגן על קופים ואת בחיים לא תהיה יפה כי את מכוערת ואת תבכי ותדווחי על כל העולם שמעליבים אותך פשוט קופה
אנונימית
חוץ מזה הוא לא מכוער אתם סתם מגזימים לא צריך להשוות בכלל
אנונימית עם גישה כזאת קשה לא לחשוב שאת מתוסכלת וכנראה מהמראה שלך ומוציאה על בר.
אנונימית
כל אחד יפה בדרך שלו ואין לך שום זכות לבוא ולשפוט אנשים לפי המראה החיצוני שלהם
תפסיק כבר לשאול שאלות יא מגעיל אחד והיא יותר יפה מכל בת זוג שתמצא יא מסכן
אנונימית, ממש לא באלי לפתוח את הפה עליך למרות שעוד שניה זה קורה, זה יתנקם בך בעתיד, כל מה שאת אומרת. ואני בטוחה שאם תראי את בר רפאלי במציאות את תקפצי מהבניין בשביל להצטלם איתה. הכל סתם פוזות אצלך, מנסה להיראות מגניבה ולא זורמת עם הזרם, לא עוזר.
לא אתפלא אם זה השואל של השאלה במשתמש אחר כותב דרך אישה
אנונימית
ראיתי אותה במציאות והיא מכוערת ולא רצתי אליה היא נוראי ותקבלו את העובדה שאני מיוחדת ושונה מכולכם
אנונימית
אני חושבת שיש אנשים שפשוט אי אפשר לומר שהם מכוערים.. יש כאלה שיאמרו שהיא ממש יפה ויש כאלה שלא אבל מה שבטוח בר רפאלי לא מכוערת
את לא שונה מכל אחד אחר, לכל אחד יש מיוחדות ושונות, יש לך דעות. ואל תנסי להתנשא למה מזה לא עובד לך.
ואיך את יודעת שהיא נוראית את בכלל דיברת איתה פעם כדי לדעת? איכ מגעיל אותי אנשים כאלה שיוצאים על בן אדם וקוראים לו בדברים נוראיים בלי להכיר אותם בכלל
וחוץ מזה, מה אכפת לכם מה הוא שואל? זה אתר לשאלות אם לא טוב אל תענו
רק אני חושבת שאתה כבר מזמן לא מעניין? תפסיקו לתת לו במה כבר אוף איתכם
אנונימית
אז מה אם את פצצה בטח אף אחד לא מסתדר איתך בגלל האופי הדוחה והמרחיק הזה בע. בטח מתחברים מאינטרסנט
אנונימית
לדעתי היא מושלמת
אף פעם לא חשבתי שהיא יפה ...
לא חושבת שהיא אי פעם הייתה יפה.
אנונימית מה את יוצאת עליי? את רואה בכלל את השאלות שלו פה? את הפיצול אישיות פה? הוא תמיד מתלונן על בנות בגישה נוראית... לא ראית את השאלות שלו? זאת ביקורת בונה אני לא שיפוטית, ובר רפאלי מהממת מה הקטע שלכם לא לפרגן...
אנונימית
היא נראת פחות טוב מפעם, היא פחות צעירה ומה לעשות כולנו נהיים פחות יפים ככל שמתבגרים.
אבל זה לא שהיא לא יפה
היא פשוט קצת מאוסה.
הפנים שלה תקועות בכל מקום, בכל פרסומת, בכל שלט חוצות, בכל רשת חנויות... בקיצור מרוב שרואים אותה כל כך הרבה זה כבר מאבד מה"וואו".. זה מה שאני חושבת..
היא עדין מאוד יפה אבל לדעתי היא לא הכי יפה בישראל כמו שכולם מתנהגים שהיא
יחסית לאמא ל3 ילדים היא מהממת
לא ראיתי את השאלות שלו, אני מצטערת שיצאתי עליך חשבתי שאת סתם תוקפת בגלל שהוא אמר שבר רפאלי מכוערת
אנונימית
מסכימה היא היתה יפה כשהייתה צעירה עכשיו כבר לא ממש
אני לא תוקפת, הביקורת שלי בונה, אני לא יודעת מה כל אחג ומה כוא חושב, אבל אני רואה כאן הרבה שאלות פה שניראה כאילו הוא מזלזל ושופט, ולדעתי זו לא הגישה...
אנונימית
אני מסכימה איתך מצטערת שיצאתי
השלמנו?!
אנונימית
אני באמת לא מצליחה להבין איך אתה מרשה לעצמך לרדת על אנשים אחרים שעוד פי אלף יותר יפים ממך ולהגיד שהם מכוערים בזמן שאתה הבן אדם הכי מכוער שראיתי עד היום באתר הזה
וראיתי.
בר מושלמת. יש לה תווי פנים יפות וגם בגיל 80 היא תהיה יפה
ברור יא מושלמת❤
אנונימית
מהממת אחת❤
אנונימית
ולא אוהב לאפות, גם אלייך מתנצלת, למרות שהרבה כאן מסכימים איתי ואני לא כלכך אוהבת את תפיסת העולם שלך על בנות וזה לגיטימי, הייתי צריכה לנסח את זה בשפה פחות בוטה, וגם יכול להיות שאתה ככה רק באתר ולא במציאות, מקווה להאמין...
ואנונימית-אין עלייך❤❤
אנונימית
לדעתי היא גם לא יפה
שואל השאלה:
אני הכי מכוער באתר הזה ? בואו לא נגזים. אני פשוט בין היחידים שלא מסתיר את הפרצוף שלו באתר הזה...
לדעתי היא ממש יפה
$Y
את מלכה❤❤
וסליחה שתקפתי אותך את מושלמת ומהממת
אנונימית
אתה מדבר אליי? לא אמרתי שאתה הכי מכוער באתר אמרתי שאף אחד לא מושלם ושאין לך זכות לשפוט כל עוד אתה לא משהו מיוחד, והתנצלתי על הניסוח הבוטה.. ויפה על האומץ להראות את הפרצוף שלך באתר נוער שכל אחד מגיב פה מה שבאלו, שאפו על הביטחון לא אתערב יותר... שבוע טוב
אנונימית
תודה גם את.. חיים בלבב❤❤❤
אנונימית
צודק לגמרי !! יאלה מה נעלבתם פה כל הבנות .. כולם יודעים בתוך תוכם שהיא התכערה ומכוערת בלי איפור
אנונימית
שואל השאלה:
יודעים מה ? אז מה אם אני מכוער . זה עדיין זכותי להגיד שהיא לא לטעמי .
היא אף פעם לא הייתה מהממת ברמה קיצונית אבל יפה. מכוערת היא לא, אוליי היא פחות יפה מפעם. אבל היא עדיין יותר יפה מרובנו הגדול
אף אחת לא לטעמך!^
אז אולי בנות בכללי לא לטעמך?
נסה לעבור צד
למען האמת אם היא תשים עליך בטח תחשוב שהיא יפה.. כמו כל הבנים
שואל השאלה:
שוב זאת דעתי, אני אוהב בנות בסגנון אחר
נו אז? תאהב. מה אתה במרדפי תשומי?!
אנונימית