4 תשובות
את לא יכולה, כי זה סובייקטיבי.
אף אחד לא קבע מה הוא אידיאל היופי-יש יופי שאנשים מתחברים אליו ויש כאלה שלא.
אם את כלכך נואשת להיות יפה, פשוט תאהבי את עצמך ותנסי להיות הגרסא הטובה של עצמך.
אחרת מי יאהב אותך אם לא תתחילי מלאהוב את עצמך.
אתה יכולה לחקור את הגאומטריה של זה ומה העין האנושית אוהבת לראות בתת מודע ולראות עד כמה את מתאימה לזה
תכלס לכל אחד יש טעם שונה אבל אם את יפה באופן קיצוני אני חושבת שכולם יסכימו עם זה אבל בכל מקרה מצטרפת לתגובה מעליי
מזה יפה בצורה קיצונית? כאלו יפה מאוד
או יפה מאוד מאוד מאוד?
חח
אנונימית
באותו הנושא: