2 תשובות
כי כתוב לא לשאת את שם השם לשווא
מחשש מחיקה,אסור לכתוב.
ואיסור הגיה ככתוב- בסוף פסוק טו, "זֶה שְּׁמִי לְעֹלָם וְזֶה זִכְרִי לְדֹר דֹּר", מובא בגמרא בפסחים כך:
רבי אבינא רמי: כתיב (שמות, ג', טו) "זֶה שְּׁמִי לְעֹלָם וְזֶה זִכְרִי לְדֹר דֹּר",אמר הקדוש ברוך הוא: לא כשאני נכתב אני נקרא, נכתב אני ביו"ד ה"א, ונקרא אני באל"ף דל"ת.
אנונימית