6 תשובות
לא רק בגלל הטכנולוגיה, בגלל ההתנהגות בגלל כל הערסים והפרחות בגלל שאין תקשורת בין אנשים וכולם תקועים בטלפון ואפילו שאדם מבוגר רוצה לשבת באוטבוס אף אחד לא יקום או אישה מבוגרת שנפלו לה הדברים מהשקיות אף אחד לא יעזור
ואם יש מקרי אלימות כל מה שעושים זה מצלמים ומעלים לאינטרנט בשביל שיהיה להם צפיות
ואם יש מקרי אלימות כל מה שעושים זה מצלמים ומעלים לאינטרנט בשביל שיהיה להם צפיות
אנחנו דור מזוייןן
כל דור אמר את זה על הדור שאחריו
החינוך, ההתנהגות
בגלל ההתנהגות של הילדים
בגלל ההתנהגות.
באותו הנושא: