32 תשובות
יש יותר סיכוי אבל הרוב זה האופי תאכלס
כן
תלוי בגובה של הבת. בדרך כלל בנות רוצות בנים גבוהים מהם, אבל לא גבוהים בהפרש גדול מדי.
סהכ? כן.
יאפ
כן.
שואל השאלה:
אתם לא חושבים שגובה זה רק פרמטר אחד מתוך מלא פרמטרים ? או שגובה זה עד כדי כך חשוב?
אופי יותר חשוב
כן נראלי שיש לו יותר סיכוי
כן, אבל תלוי .
למישהו שהוא 1.80 למשל יהיה יתרון על מישהו שהוא מתחת ל-1.70 בלי ספק.
אבל למישהו שהוא 1.87 מול מישהו שהוא 1.80 לא יהיה יתרון משמעותי אם בכלל.
מה גם שמעל 1.90 זה כבר מתחיל להיות מוגזם לרוב הבנות.
שואל השאלה:
לא בטוח, דווקא מלא בנות מאוד נמשכות לבנים גובהים מאוד
שואל השאלה:
השאלה היא כזאת, נגיד ולבחור הגבוהה יש פרצוף פחות יפה מלבחור הנמוך . אז למי יש יותר סיכוי ?
לא מלא בכלל,
הרוב המוחלט של הבנות יימשך לבנים בגובה ממוצע או גבוה אבל לא מדי
1.75-1.90.
כן
אני לא מכירה מישהי שרוצה גבר נמוך
שאלה כללית מדי, זה תלוי בכמה דברים.
חוץ מזה שפרצוף יפה זה סובייקטיבי, מישהי אחרת יכולה לחשוב שלשני יש פרצוף יותר יפה.
שואל השאלה:
מעניין אותי לדעת אם נגיד יש חבורה של בנים ונגיד אחד מהם הוא מטר 90 כזה , אז יכול להיות שהוא האחד שכל הבנות ירצו ?
על כל השאלות שלך התשובה היא תלוי.
הוא יכול להיות 1.90 עם כרס ופרצוף עקום ועם אישיות מכוערת
כן.
גובה תמיד מרשים, אבל הוא באמת לא קובע.
שואל השאלה:
שמע הסיכוי נמוך . בוא נגיד סתם בחור רגיל כזה שעל הדרך גם מאוד גבוהה (מטר 90) . לידו כולם ממוצע כזה, אז יש מצב שבגלל הגובה והחזות הגבוהה שלו כל הבנות ידלקו עליו ?
אני מכיר גם מישהו שהוא 1.70 שהוא רק בן 20 והוא היה עם יותר בנות ממה שתהיה אולי כל החיים שלך.
זה יותר עניין של גישה.. אתה חייב לשנות את החשיבה שלך, המצב שלך לא טוב.
שואל השאלה:
זו לא תחרות ואני לא מעוניין בלצאת עם כל בת . אני רק מעוניין בלהיות גבר מושך שבנות נמשכות אליו לבד וסה"כ אני לא רחוק מזה . ממש לא אכפת לי עם כמה בנות החבר שלך שכב, מה שחשוב לי לדעת זה אם מישהו שהוא מאוד גבוהה יכול להיות לו פור עליי ואני ממש לא מתבייש בלהודות שהגישה שלי זה להיות בנאדם שנראה אטרקטיבי, וגם בעל עיסוקים אטרקטיביים. לכן אני שואל שאלות כאלה .
כן. וממש לא רק האופי קובע. דיי להתייפייף
תלוי מה הבת יותר אוהבת גבוהים או נמוכים
כדי שבנות ימשכו אלייך בלי שתעשה כלום אתה צריך להיראות מאוד טוב ולהקרין ביטחון עצמי גבוה.. יש לך את כל זה? לפי השאלות שלך הביטחון העצמי לא בשמיים

אבל בוא אני אעודד אותך .. הגובה הכי מושך לגבר לפי מחקר גדול שנעשה באינטרנט הוא 1.78-1.85, לזה בנות קוראות "גבוה יפה".
אז מהגובה אתה לא צריך לדאוג.
כן
אבל זה בגלל שלהיות נמוך זה לא גברי אז זה קצת מביך וחוזר שמישהו שיותר נמוך ממך בא להתחיל איתך
תלוי בכל אחת ומה שהיא מעדיפה
חד משמעית כן.
בעיניי אין הבדל.
לא חושבת שזה ישנה משהו אם יש איזה אחד מתוך חבורת בנים שהוא 90 ככה כשרובם הם 80 (קצת פחות).
לי אישית ממש לא מעלה גברים גבוהים מדי.
לא חד משמעית. אני הייתי רוצה מישהו גבוה ממני אבל אני לא אוהבת גבוהים בכלל. אני גם די נמוכה ולא רוצה הפרש מטורף.. הייתי מעדיפה מישהו 1.75 על מישהו 1.90
אנונימית
כן אבל יש גם הרבה בנות נמוכות אז זה לא בעיה