6 תשובות
אתה כנראה עדיין בחטיבת ביניים אם זה מה שאתה חושב שמלמדים ב3 ו5 יחידות.
אני חייב להסכים עם התגובה מעליי....
אתה צודק
אחיות שלי סיימו כבר והן אמרו לי שאם אני 4 אנגלית אז אין לי מה לעשות את זה
וואי אח שלי שלוש יחידות בכלל מעצבנות אותו
אחיות שלי סיימו כבר והן אמרו לי שאם אני 4 אנגלית אז אין לי מה לעשות את זה
וואי אח שלי שלוש יחידות בכלל מעצבנות אותו
זה לא כל כך מעניין אותי, כאילו שאם יגידו חכם זה יעזור להיות טוב בלימודים
מי אתה שתקרא להם טמבלים בכלל תירגע
תודה שקראתי לי טמבל הייתי בזה בהתחלה
באותו הנושא: