התחברות
הרשמה
בנים איך הייתם מגיבים אם מישהו שעזרתם לו אמר לכם תודה רבה והוסיף אימוגי לב?
22 באוגוסט 2018, 09:31
תגובה
3 תשובות
שהוא מנסה להיות מנומס זה הכול
f
fairy_
אומר תודה
ר
רות
בכיף?
מ
משתין על כל מלשין
באותו הנושא:
בנים אם בת הייתה מורידה לכם סטירה (כי קיללתם אותה או העלבתם) איך הייתם מגיבים לה?
בנים אם יש לכם חברה והיא פתאום הייתה אומרת לכם שהיא בהריון, איך הייתם מגיבים?
בנים, איך הייתם מגיבים אם חברה שלכם הייתה תוקעת לכם גרעפס באוזן?
בנים, איך הייתם מגיבים אם בחורה הייתה מסתכלת עליכם ועושה את זה?
איך הייתם מגיבים אם ידידה הייתה מדברת איתכם על בנים אחרים ז?
בנים אם חברה שלכם הייתה אומרת לכם שהיא הולכת להיפגש עם ידיד שלה איך הייתם מגיבים?
בנים, איך הייתם מגיבים אם מישהי הייתה מתחילה איתכם ככה?
בנים, הייתם מגיבים בצורה שלילית אם ילדה מהכיתה הייתה אומרת לכם בפייסבוק שהיא מאוהבת בכם?
בנים - איך הייתם מגיבים אם ידידה טובה שלכם הייתה מנשקת אותכם?
בנים איך הייתם מגיבים?
בקשר לספאם שפרסמו מקודם - בנים, איך הייתם מגיבים אם בת הייתה בועטת לכם באתם יודעים מה?