15 תשובות
אללה
וואלה מפחיד אותי אם יהיה
אניי וואו
אני אבל זה לא יהיה טוב בכלל :/
אני בעד
אני
לא אני
שונאת ריח של דלק
שונאת ריח של דלק
אני!!
בהחלט רעיון של tiny rick!!!!!!!!!!!
בהחלט רעיון של tiny rick!!!!!!!!!!!
לא.
חחח הלוואי
ברגע שיוצא אני קונה ארגז
ברגע שיוצא אני קונה ארגז
אני אבל לא עליי.
וואי ממש לא אני לא סובלת ריח של דלק
אני אני אני!
לא