15 תשובות
וואלה מפחיד אותי אם יהיה
אניי וואו
אני אבל זה לא יהיה טוב בכלל :/
לא אני
שונאת ריח של דלק
אני!!
בהחלט רעיון של tiny rick!!!!!!!!!!!
לא.
xm1
חחח הלוואי
ברגע שיוצא אני קונה ארגז
אני אבל לא עליי.
וואי ממש לא אני לא סובלת ריח של דלק
אני אני אני!