9 תשובות
עברה שנה מאז שסיימתי תיכון ועד היום לא אמרו לנו לבוא לקחת תעודות בגרות חחח.
שואל השאלה:
בהצלחה!! כל הכבוד על ההשקעה
בהצלחה!! כל הכבוד על ההשקעה
אנונימית
כרגע הוא עומד על 107 אחרי שאני אשלים את הבגרות במתמטיקה בחורף הנוכחי לחמש יחל הוא יוכל לקפוץ לי ל-115 (כן, בדקתי את זה).
שואל השאלה:
כבר התחלת ללמוד ל5?
כבר התחלת ללמוד ל5?
אנונימית
אני אתחיל שבוע הבא (המורה שלי חוזרת מחול) ואז זה יהיה פשוט מרתון נוראי עד לבגרות ב24.1
111
שוב בהנחה שאקבל 90 באזרחות וספרות ויישארו כל הסופיים מיא.
שואל השאלה:
מוגזם.. חחח אם לא סיימת יב ואת מצפה לכזה ממוצע אז... בהצלחה לך
מוגזם.. חחח אם לא סיימת יב ואת מצפה לכזה ממוצע אז... בהצלחה לך
אנונימית
110 בערך.
באותו הנושא: