51 תשובות
הם גם בני אדם והם גם רוצים לאכול ולבלות
ברור שהם בני אדם אבל זו לא השאלה... מוזר לי באמת בחיים לא ראיתי מישהו יהודי עובד במקדולנדס
שואל השאלה:
לא , התכוונתי לעובדים לא לקוחות
אנונימית
לרוב זה נערים שרוצים להרוויח כסף ושם זה הכי משתלם להם לעבוד
ולא הבנתי יש בעיה עם זה שהם ערבים?
הם גם בני אדם..
גם את יו נואו
אם הם חיות את לא שונה מהם
היא שאלה שאלה לא כל דבר זה גזענות .
וכן גם אני רואה לרוב בני נוער ערבים עובדים שם...אינלי שמץ מה הסיבה
אנונימית
ישלך בעיה לא הבנתי ? כפרעלייך ישלך בעיה אל תקני במקדונלס , אסור לנו לעבוד גם ? אוי מצטערת אבל תצטרכי להתמודד עם זה .
מצחיק לי שאת עושה לי מינוס חחח אמאלה ילדה .
.xo
יש לך בעיה שהם ערבים? הם גם בני אדם
תתפלאי! שלא
לי דווקא לא יצא לראות ערבים.
עריכה: באיזו זכות את קוראת להם חיות? תלמדי להתנסח בצורה מכבדת.
כי מי שמנהל את מקדונלדס הוא יהודי שונא ישראל, שתולה את דגל אש"ף במרפסת הדירה שלו והוא בכוונה מעסיק רק ערבים והוא לא פותח סניפים ברמת הגולן ולא ביהודה ושומרון כי הוא חושב שמדינת ישראל כבשה שטחים של ערבים! הרבה ישראלים מחרימים אותם. אני משתדל לא להיכנס אליהם.
אם אתם לא יודעים אז עם כל הכסף שאתם קונים שם הם נותנים אותו לדאעש
אנונימית
כי מקדונלדס רוב הסניפים לא כשרים ועובדים בשבת לכן הם יכולים להעסיק ערבים בשישי בערב שבת ובחגים יהודיים ולשלם להם שכר מינימום כי זה לא החג שלהם והם לא מקבלים תוספת שכר
בסניפים כשרים למהדרין אין עובדים ערבים, בסניפים כשרים לפעמים יש
ל י ט ר ל י במקדונלס בתל אביב כל העובדים ערבים
וואי אנשים היא שאלה כולה שאלה לא בקטע גזעני גם אני לא ראיתי במקדונלס אפ פעם יהודים או אתיופים או רוסים או ווטאבר רק ערבים עובדים שם לא בקטע גזעני באמת!!
וואט מקודנלס גם פתוחה בשבת??
אנונימית
איפה היית כל השנים האלה?^
כן,משהו מפחיד.
חבל חבל שזה מה שקורה מהמדינה שלנו חבל..
האמת שזה די נכון, איזה קטע!!!!!
חח האמת שכן גם לי אין מושג למה. מכירה מישי שעבדה שם והם נחמדים בסך הכל. כיאילו אם הם לא עשו שום דבר רע לא נראלי שזה אמור להפריע למישו
אוי ואבוי
איזה גזענית. עצוב לי לשמוע דברים כאלה.
ברגע זה ראיתי סדרה שניקראת "אמבולנס" והייתה שם מטופלת שירדה על ערבים ובעצם הפרמדיקית שמטפלת בה מוסלמית .
עצוב שככה מתנהגים היום.
אני מודה , גם אני לפעמים בטעות יוצאת גיזענית אבל עדיין זה לא יפה
אז מה שכל העובדים שם ערבים זכותם לעבוד איפה שבא להם
דרך אגב הייתי היום במקדונלס וכולם היו יהודים.
אנונימית
שואלת השאלה באמא שלך אל תתיחסי אליהם.
לכל היפים פה,מישהו צריך לקבל ממכם אישור את מי לאהוב ואת מי לא? בפעם האחרונה שבדקתי אין ועדה כזאת. כשתיהיה תדברו איתי.
והיא בכלל לא התכוונה לגזענות יש לכם קשיי הבנה קשים אה
בסניף הקרוב לביתי אין בכלל ערבים, אבל למה בכלל מפריעה לך העובדה שערבים עובדים שם? הם בני אדם רגילים, למה צריך לציין את העובדה שדווקא ערבים עובדים שם?
דווקא לא בסניפים בעיר שלי כולם יהודים
נו ו..? שתגיד מה שבא לה. חופש הביטוי.
מותר לי להגיד מה שאני רוצה על מי שאני רוצה.
אני לא אוהבת ערבים,לא אוהבת אותם,מה הבעיה עם זה?
לא אוהבת שהם רוצחים אנשים מהעם שלי ולא אוהבת שכל מטר שאני זזה הם צצים להם,לא אוהבת שהם חלק ממדינת היהודים שלנו ולא אוהבת אותם בכללי.
זכותי וזכותה לא לאהוב ערבים בדיוק כמו שהם לא אוהבים אותנו. מבחינתי הם חיות.
יש בעיה?? את יכולה להגיד לי שזה לא בסדר לא לאהוב אותם? לא.
התשובה לשאלה היא בדיוק מה שאולטרה ויולט אמר.
גם בתחנות דלק רוב העובדים ערבים בגלל שהם כן רוצים לעבוד בשבת ולא יעסיקו אנשים רק יום אחד בשבוע.
חח מה
מה הקשר..
לא כולם שם ערבים..
אה וואלה? תעשי גוגל מאמי.
כל הערבים רוצחים.
לא כל הערבים רוצחים , זאת גזענות וסטיגמות.
זה הדעה שלי.
גזענות וסטיגמות לא מעניינות אותי. אני מדברת מתוך עובדות,הגזענות יכולה לקפוץ לי.
ושמחה שאני מצליחה להצחיק אותך מתוקה.
אצלי בעיר אף פעם לא ראיתי ערבי במקדולנדס, ולא כל הערבים רוצחים -_-
אז זאת הדעה שלך או עובדה ?
מה? מה הקשר? ואי אני בוכה
אמרתי שאני לא גזענית? התכוונתי שלא אכפת לי שאני גזענית,תנסי להבין פעם הבאה לפני שאת רושמת שטויות.
ונכון כי כל הערבים רוצחים גחגחגלגחלצ(;
לא כל הערבים רוצחים , זאת ממש לא עובדה .
למה לשחק אותה מטומטמים אבל למה?
זה עובדה,והדעה שלי היא בכללי כל מה שהסברתי. מקווה שעכשיו זה מובן.
נכון זו לא דעה,זו עובדה.
כל ערבי היה רוצח אותך בכיף כדי לקבל את המדינה שלך,חבל חבל שאתם לא מבינים את זה באלוהים חבל..כנראה שתבינו מאוחר מידי.
ואגב,היית מתה להיות רבע מהטרול שאני.
מגנה על הערבים במקום על העם שלה..לאן התדרדרנו.
ופה הדיון שלנו נגמר מתוקה,את מוזמנת להשקיע בתשובה שאת מתה על הערבים עוד קצת,אני לא הולכת לראות אותה. תהני מאמי.
תגידו אתם גזענים לא פלא שכולם זונאים אותנו תראו איך אתם מדברים יהזויים
ממתי זה שערבי עובד במקדונלדס הופך אותו למחבל
אני מאוד אשמח לראות הוכחות לאותה " עובדה "
מה הקשר היא שאלה למה למה אתם ישר חושבים גזענות תפסיקו להתייפייף
אנונימית את מבלבלת את המוחמוח וכנראה שאת שמלאנית דרך אגב גם במרכז יש עובדים ערבים ברוב המקומות יש עובדים ערבים אז אם לא ראית כנראה שאו שאת משקרת או שאת לא באמת נכנסת למקדולנדס
לשאלה כנראה בגלל שרוב הסניפים לא כשרים
רק הם רוצים לעבוד בעבודה המסריחה הזאת
טוב
עדי , תקשיבי באיזה קטע את קוראת לי רוצחת ? את מכירה אותי בכלל תגידי ? את לא יודעת מה השם שלי בואי נתחיל ככה , ואל תאהבי אפחד לא מכריח אותך לאהוב אותנו . אבל מזה ועד להגיד שכל הערבים פאקינג רוצחים זה כבר רמה אחרת של גזענות , תגידי את שפויה ? אמאלה את דוחה אותי פשוט , את לא מבינה שכל הערבים הפאקינג ישראליים נגד זה ? כן אולי זה יפתיע אותך זה אבל פאקינג נכון .
.xo
אולי אתה אוכל באזור ליד שכונות שלהם ? בכל אופן אני הייתי במלא סניפים עם עובדים יהודיים אני רבע ערביה ואני גאה בזה שלא תחשבו שאני אומרת את זה בקטע מזלזל או גזעני
נכנסתי כמעט לכל מקדולנדס בארץ והרוב שם ערבים אז תבלבלו מוח את רוצה משהו מוזמנת לבוא לפרטי
זה המקום היחיד שמקבלים אותם
ושיפוץ
באיזה סניפים של מקדונלס אתה מסתובב? לא ראיתי חוץ מעובדת אחת
אני עובדת במקדונלדס ויש גם יהודים וגם ערבים
אנונימית
וואלה כל הסניפים באיזור שלי מפוצצים בערבים ותכלס אני אגיד לך את האמת בחיים לא אכלתי מקדונלדס בגללם.. זה מפחיד למרות שאני יודעת שלא ישימו לי כלום זה פשוט מלחיץ...וכן אני מודה שאני גזענית
אנונימית
כי הם הפראיירים היחידים שרוצים לעבוד שם