5 תשובות
#בעיותשלעשירים
אנונימית
חח התגובה הראשונה הרגה אותי
ולשאלה: אם אתן באות באוטו שימו שם
ולשאלה: אם אתן באות באוטו שימו שם
לשכור עבד פרטי שיסחב לך את הקניות
שואל השאלה:
חחחחחח אני לא עשירה פשוט עבדנו כל הקיץ במטרה לעשות שופינג מוגזם לבצפר ובכללי כזה.
ואנחנו לא באות באוטו
חחחחחח אני לא עשירה פשוט עבדנו כל הקיץ במטרה לעשות שופינג מוגזם לבצפר ובכללי כזה.
ואנחנו לא באות באוטו
אנונימית
אז תצטרכי לסבול קצת חחח
או למצוא עגלת סופר ולשים הכל בפנים
או אם לאחת מכן יש אח תינוק אז תיקחו את העגלה שלו ותשימו שם
או למצוא עגלת סופר ולשים הכל בפנים
או אם לאחת מכן יש אח תינוק אז תיקחו את העגלה שלו ותשימו שם
באותו הנושא: