11 תשובות
בכנות, כן
לא
כל אחד ומה שהוא אוהב
אנונימי
אכן.
אנונימית
כןיש תופעה כזאת.
זה דיי מוזר,
אבל יש עוד אנשין שלובשים טיטולים ויש טיטולים למבוגרים ,ככה שאתה חא לבד
שואל השאלה:
אנונימי שענה כל אחד מה שהוא אוהב, אתה מכיר כאלה?
אנונימי
היה את זה בפרק של חברות חחחחח
כן זה מוזר
מזכיר לי את הפרק בחברות די מוזר אבל תעשה מה שבאלך
אין כמן חיתול, יש עוד מליונים כמונו.
אני גדול ממך ונהנה ללבוש חיתול.
אני גדול ממיך ונהנה לליבוש טיטול בעיקר בלילה