5 תשובות
הכל בסדר, זה לא אשמתך, אל תקחי את זה קשה. אני מבינה שהיא התעצבנה כי זה הילד שלה, אבל כל עוד התנצלת, את לא צריכה להרגיש רע עם זה (:
הכל בסדר העיקר שלא קרה לך כלום ולא לתינוק!
אווץ'.
ורוב הסיכויים שלא תראי את האישה הזאת שוב, אז את יכולה להשאיר את זה בעבר
ורוב הסיכויים שלא תראי את האישה הזאת שוב, אז את יכולה להשאיר את זה בעבר
את בסדר, התנצלת ממש זה מבאס, אבל את לא יכולה לעשות עוד משהו. העיקר שלא קרה לו כלום וגם לך, תשכחי מזה.
לא קרה לו כלום ואם הוא לא התעורר אפילו לא כאב לו כנראה. זה קורה, הכל בסדר.
באותו הנושא: