5 תשובות
זה לא דוחה, את מתחשבת בהורים שלך
לא דוחה
לא דוחה ותגידי לה שתקליט
תקשיבי הייתי בסיטואציה כזאת שנתתי יותר מדי חשבון לחברה, לא יצא לך מזה כלום.
בואי, את נטו מכבדת את ההורים שלך.
אל תרגישי רע.
בואי, את נטו מכבדת את ההורים שלך.
אל תרגישי רע.
וואט? את לא דוחה בעליל אחותי
באותו הנושא: