7 תשובות
כן.
בטח
יאפ
כן
כן, זה ממש מחרפן
כןן חחח
הגיוני, היה לי חבר שלא כתב באותיות אית"ן וזה היה מעצבןן עכשיו אקס חח (אבל בלי קשר לזה)
באותו הנושא: