4 תשובות
אני מכירה טובים של הודיס ויש גם של z ספורט שהם טובים
הודיס ודניאלה, אחלה חנויות
אני תמיד קונה בהודיס... יש מלא סוגים יחסית, ומגוון צבעים אז זה נחמד.
בh&m ראיתי 2 טעימים ממש ממש נוחים ודקים לקיץ