3 תשובות
לעשות איתה ליטרלי שיחה של ממש ולפקוח לה את העיניים..
אם את שואלת אותי זה כן עניינך, את החברה הכי טובה שלה ולפעמים האהבה מעוורת אותנו יותר מדי אז אנחנו לא שמים לב מה קורה סביבנו. אם המצב הוא באמת כמו שאת מתארת, והוא כל הזמן משפיל אותה והכל כדי לך לקחת אותה לשיחה דחוף כי לכי תדעי אם חס וחלילה ביום מן הימים זה לא יעבור למכות... אישה בת של מלך ומגיע לה יחס של מלכה, לא של שפחה ופח אשפה. הוא צריך לכבד אותה, להחמיא לה, להתייחס אליה בצורה יפה. לדעתי תדברי איתה
ובלי קשר, 21 זה גיל ממש צעיר לנישואים. מה כל כך דחוף לה להתחתן?
באותו הנושא: