29 תשובות
מתי.
מתי
איך
מתי, ואתם יודעים למה?
אם אני אדע מתי אני אמות, זה אומר שלא משנה מה אני אעשה קודם, כנראה אני לא אמות.
אני עומדת לטפס על הרים בתחפושת של נסיכת דיסני.
(וחוץ מזה, אם אני אדע איך, אני תמיד אפחד לעשות את הדבר הזה, כי כל פעם שאני אעשה אותו יש סיכוי שזאת תהיה הפעם האחרונה)
אם אני אדע מתי אני אמות, זה אומר שלא משנה מה אני אעשה קודם, כנראה אני לא אמות.
אני עומדת לטפס על הרים בתחפושת של נסיכת דיסני.
(וחוץ מזה, אם אני אדע איך, אני תמיד אפחד לעשות את הדבר הזה, כי כל פעם שאני אעשה אותו יש סיכוי שזאת תהיה הפעם האחרונה)
איך
מתי
איך
פאק לא קראתי פירוט חחח
פאק לא קראתי פירוט חחח
אנונימית
מתי ברור
מתי
איך
מתי
אני חושבת שמתי זה לא בחירה ככ טובה כי אז פשוט תספור את הימים שיש לך עד המוות ותהיה עצוב ומפוחד כל הדרך עד למוות. עדיף להיות לא מוכנים כדי ליהנות עד השנייה האחרונה
מתי
איך, כי אם זה עוד שבוע בלאגן
וואו זה קשה! אבל נראה לי שמתי
איך, כדי לדעת גם איך להימנע מזה.
נניח משריפה (טפו טפו) להימנע ממקרים מסוכנים של אש, וכ'ו
לא מתי... כי אם תדע מתי תמות תחשוב על זה כל הזמן, וזה יעשה אותך בפאניקה כל יום שמתקרב...
נניח משריפה (טפו טפו) להימנע ממקרים מסוכנים של אש, וכ'ו
לא מתי... כי אם תדע מתי תמות תחשוב על זה כל הזמן, וזה יעשה אותך בפאניקה כל יום שמתקרב...
מעדיפה לדעת מתי
נניח אני אדע שאני אמות מתאונת דרכים
כל הזמן אני אפחד שזה יקרה שאני עוברת כביש
נניח אני אדע שאני אמות מתאונת דרכים
כל הזמן אני אפחד שזה יקרה שאני עוברת כביש
מתי.
מתי.
אבל אם תדע/י איך ונניח זה מתאונת דרכים בתכלס כל הזמן תיכנס/י לחרדות..
אנונימית
מעדיפה לא לדעת בכלל.
לא להיות עסוקה בזה... לחיות את החיים כאילו כל יום זה היום האחרון ולנצל עד הסוף!
גם לא רוצה לדעת מתי.. כי אם למשל אני יודעת שאמות בצורה מסויימת. יקרה שאני ילך לאותו מקום או אותה סיטואציה אבל לא בזמן המיועד.. וככה אפחד.
בקיצור לא רוצה לדעת!
לא להיות עסוקה בזה... לחיות את החיים כאילו כל יום זה היום האחרון ולנצל עד הסוף!
גם לא רוצה לדעת מתי.. כי אם למשל אני יודעת שאמות בצורה מסויימת. יקרה שאני ילך לאותו מקום או אותה סיטואציה אבל לא בזמן המיועד.. וככה אפחד.
בקיצור לא רוצה לדעת!
איך
מתי קלל
לדעת לא משנה מה זה עדיין יפחיד אותי ויכניס אותי לפחד
אבל עדיף לדעת איך
אבל עדיף לדעת איך
מתי ואיך זה גורלי גם אם אני אדע זה יקרה גם אם אני אנסה למנוע זה יקרה
ואם אני אדע מתי אני אבזבז את כל חיי בלספור את הימים מהפחד
ואם אני אדע איך אני כל הזמן אתרחק מזה וגם ככה אחיה בפחד אם זה מגיע לי זה יקרה לא החלטה שלי אז אני מעדיפה לא לדעת ולחיות בפחד כל חיי
ואם אני אדע מתי אני אבזבז את כל חיי בלספור את הימים מהפחד
ואם אני אדע איך אני כל הזמן אתרחק מזה וגם ככה אחיה בפחד אם זה מגיע לי זה יקרה לא החלטה שלי אז אני מעדיפה לא לדעת ולחיות בפחד כל חיי
מעדיפה לא לחיות בפחד...
איך
באותו הנושא: