2 תשובות
יתרונות אין יותר בגרויות לפניי (אני סיימתי לפני שנה)
חסרונות הם לאלו שהולכים לצבא מאיתנו (לי יש פטור)
חסרונות הם לאלו שהולכים לצבא מאיתנו (לי יש פטור)
יתרון-אתה בא ללמוד ובעצם אתה עם חברים,הטיולים שיש בבית ספר עם כל הכיתה,המורים עצמם חוויה גם(עם כל העצבון),גם ללמוד לפעמים זה כיך כי כשאתה יודע את החומר לםני אתה מרגיש "חכם"
חיסרון- סתם ללמוד דברים שהם לא חשובים(כמו בחטיבה,למה ללמוד את זה?לא צריך לבגרות)
מלא שעות מתבזבות מהיום,אתה רעב מוקדם ,נגמר לך האוכל בקיוסק
חיסרון- סתם ללמוד דברים שהם לא חשובים(כמו בחטיבה,למה ללמוד את זה?לא צריך לבגרות)
מלא שעות מתבזבות מהיום,אתה רעב מוקדם ,נגמר לך האוכל בקיוסק
באותו הנושא: