אני מתחיל ללמוד בכיתה עם מחנכת חדשה שבטוח לא תסבול אותי...
אז אני מתחיל ללמוד עם מחנכת חדשה וממה ששמעתי היא שפוטה כזאת של מערכת החינוך וסגורה כזאת.אני בן אדם מאוד מאוד ציני ומי שדיבר איתי כאן בפרטי יודע טוב מאוד למה אני מתכוון.יש ביום ראשון את השיחת בולשיט הזאת שכל אחד יספר קצת על עצמו-ואני תמיד מספר על עצמי באופן ציני,ואני בטוח שהמחנכת לא תסבול אותי מההתחלה.עצות ממישהו שעבר מקרה כזה?