6 תשובות
אתה תיהיה חטוב ושריריי ואוו
אתה טוב ותותח מאמינה בך!
ישר כוח אין למה לוותר, תמיד יש לזכור למה עושים את כל המאמצים
היו פעמים שגם הייתי צריך הרבה מוטיבציה, מבין אותך, מבין שקשה להתמיד ולעשות את זה אבל תזכור את התוצאות ולמה אתה רוצה בכך.
אתה מסוגל אחי, בהצלחה!
אתה מסוגל אחי, בהצלחה!
שואל השאלה:
תודה לכולם, בסוף עשיתי אימון(:
תודה לכולם, בסוף עשיתי אימון(:
יפה אחי כל הכבוד
באותו הנושא: