10 תשובות
אם הבנתי נכון את מה שאתה רוצה לעשות, אז כן אני חושב שתצליח.
נראה לי שכן:-)
שואל השאלה:
חחח לא לערוך ;)
חחח לא לערוך ;)
אנונימי
בתפיסת חבילה? קצת מאתגר, אבל אפשרי. תלוי במשקל שלה ובכל שלך.
תלוי כמה היא כבדה וכמה אתה יכול להרים...
כמה היא שוקלת?
אנונימית
שואל השאלה:
חושב שבסביבות ה40-50..
חושב שבסביבות ה40-50..
אנונימי
אז כן תצליח חחח
אנונימית
מה המשקל שלה ושלך?
שואל השאלה:
שלי 52 אבל יש לי כוח בידיים
שלי 52 אבל יש לי כוח בידיים
אנונימי
באותו הנושא: