3 תשובות
אל תחליפי עגיל עד שהחור לא החולים לגמרי חודש זה מעט מידי זמן וזה יכול לגרום רק נזק :[
אחרי חודש יש סיכוי גבוה שהוא ייסתם במהלך ניסיון ההחלפה, יכול להיות שהוא גם לא החלים עד הסוף.
רק אם את מסובבת בחופשיות, אין הפרשות בכלל, אין מוגלה, אין הרגשה של 'תקיעות' וכאב - הוא החלים.
אבל ליתר ביטחון, חכי עוד שבוע-שבועיים.
Aro
אין לי ספטום אבל נראה לי שקצת,זה אזור רגיש יחסית וכשאני עשיתי הליקס עדיין כאב לי שם קצת אחרי חודש אז ספטום..