3 תשובות
עשר או עשר וחצי
אני הולכות לישון ב12 וכנראה אני ירדם ב2 מלחץ חחח ואני קמה ב5 וחצי אפילו לפני אל תשאלו למה
אנונימית
אני הולכת לישון ב10 וחצי 11 וקמה ב7 וחצי