התחברות הרשמה

קטילה ל"וגם בבנות כמוך לא היה לי טעם פעם"? דחוףף

1 בספטמבר 2018, 21:24
קטילותירידותתמיכה    
תשובה אחת
זה בסדר כולם יודעים שאין לך טעם
אנונימית
באותו הנושא:
קטילה ל"איך זה שלבחורה כמוך עוד לא היה חבר"?
קטילה ל"וואלה 20 שנה אני מחבל ולא ראיתי פצצה כמוך"
קטילה ל"אנשים כמוך יש מקום בגיהינום"?
אפשר קטילה ל"אני מפגר בדיוק כמוך"
קטילה ל"מה אני שקרן כמוך?"
דחוףף דחוףף איך אפשר למחוק תגובה שרשמו לי בתגובות שהעלתי תמונה??
אתם יכולים לתת לי קטילה ל- מה פרגית כמוך עושה בלי שיפוד בתחת?
קטילה ל "סוף סוף את לא חופרת בקבוצות" דחוףף
דחוףף ישלכם קטילה ל..
דחוףף דחוףף
קטילה ל''אני אשרוף אותך כמו שהיטלר שרף יהודונים כמוך''?