6 תשובות
מה???
מי הם חושבים שהם???
שההיסטוריה חוזרת על עצמה.
וזה מזעזע אחרי כל מה שקרה שאנשים מסוגלים לעשות את זה
אנונימית
אה, מצעד הזונות המוצצים בתחת של היטלר... איחח שיוכנסו לחביות גזים בוערות וייעונו בגיהנום
זה נורא, אין מה לדבר.
אנשים נוראיים וחשוכים, חבל לבזבז עליהם אנרגיות בכלל
כי ב1.9.39 גרמניה פלשה לפולין.