3 תשובות
חחחחחח גם אחותי ככה, לומדים להתרגל לזה עם הזמן, גם אני התעצבנתי בהתחלה אבל אז ביקשתי שתחליף שיר או שתנמיך :)
אנונימית
חחחחחח אני בוכהההה אחותי בדיוק שומעת בפול ווליום פסטיגל פנטזיה אוףףף
אנונימית
תגידי לה שתנמיך.