5 תשובות
כן אני בתוך האסלה
אנונימי
למה את צריכה להתחבא חח? ואי נהרגתי
אנונימית
חח i feel ya
אני לא בשירותים כרגע אבל כנראה שאם הייתי בבית ספר זה מה שהייתי עושה
חחח אני בקרוב
לא מתחבאת אבל יוצאת להפסקה קטנה.