5 תשובות
כן אני בתוך האסלה
אנונימי
למה את צריכה להתחבא חח? ואי נהרגתי
אנונימית
חח i feel ya
אני לא בשירותים כרגע אבל כנראה שאם הייתי בבית ספר זה מה שהייתי עושה
חחח אני בקרוב
לא מתחבאת אבל יוצאת להפסקה קטנה.
לא מתחבאת אבל יוצאת להפסקה קטנה.
באותו הנושא: