8 תשובות
ישלי 37 אני בט' בביהס דתי
לי היה 49
אנונימי
יש לי 39
אז כן לדעתי זה סבבה לגמרי
אז כן לדעתי זה סבבה לגמרי
יש לי ככה ואני בכיתה ח'
אני בכיתה י' בבית ספר דתי גם ויש לי 43. זה סבבה.
יש לי 40 ואני בכיתה ט
סביר
סביר
זה מספיק.
באותו הנושא: