4 תשובות
הכי טוב- לפגוש שוב את החברות המהממות שלי
הכי רע- שכל מי שהתחיל בי ביסודי עבר לבית ספר שלי
הכי רע- שכל מי שהתחיל בי ביסודי עבר לבית ספר שלי
הכי טוב זה שאנחנו יב וזו שנה אחרונה וכולם חגגו
והרגע הפחות טוב זה שחזרתי לראות את כל הפרצופים הצבועים של כולם
והרגע הפחות טוב זה שחזרתי לראות את כל הפרצופים הצבועים של כולם
אנונימית
הכי פחות טוב- שנכנסתי לביצפר
הכי טוב- שיצאתי ממנו
הכי טוב- שיצאתי ממנו
האמת שלא היה משהו רע ,
אם כבר שזה נגמר ,
בגלל שאנחנו כיתה יב אז השתלטנו על הבית ספר והכל והיה כיף ולא למדנו
אם כבר שזה נגמר ,
בגלל שאנחנו כיתה יב אז השתלטנו על הבית ספר והכל והיה כיף ולא למדנו
באותו הנושא: