התחברות
הרשמה
זה אפשרי והגיוני לא להיות בקשר ולא לדבר עם כל הכיתה רק עם כמה ילדים בכיתה?
4 בספטמבר 2018, 08:58
כיתה
גיל 15
באיזה גיל
תשובה אחת
אני מדברת רק עם 2
R
Renee.
באותו הנושא:
אני בחורה בת 22 זה חוקי להיות בקשר עם בן 16 לצאת ביחד לבלות, לדבר להנות ואולי יותר?
זה הגיוני שאני בת 13 ואמא שלי לא מרשה לי קשר עם בנים, חבר או ידידים?
יש לכם מורה שאתם ממש אוהבים, שכיף לכם לדבר איתו והייתם רוצים להמשיך להיות איתו בקשר?
הגיוני? אפשרי?
הגיוני שאני מרשה לעצמי להתחיל ולסיים קשר עם בנים כמה שאני רוצה?
הגיוני שהיה לי ידיד שהכרתי וממש נהניתי להיות לידו כל הזמן ואז הוא קרא לי שטוחה ואני פשוט לא מסוגלת לדבר איתו יותר אפילו?
זה אפשרי להישאר בקשר עם מישהי שהתוודתי בפניה שאני אוהב אותה והיא דחתה אותי?
הגיוני להתגעגע אבל לא לרצות לחזור לקשר?
איך זה אפשרי זה לא הגיוני בכלל
חתונה ב30,000 ש"ח ל250 מוזמנים, הגיוני? אפשרי?
הגיוני ואפשרי להרזות ביומיים?