תשובה אחת
שואל השאלה:
עדיף לצאת עם חברים לדעתך?
ואם אני מרגישה שאני והוא לא נדבר לבד אז כן לצאת שנינו? לא הבנתי
עדיף לצאת עם חברים לדעתך?
ואם אני מרגישה שאני והוא לא נדבר לבד אז כן לצאת שנינו? לא הבנתי
אנונימית
באותו הנושא: