התחברות הרשמה

אם הכרתי מישהו אצל חברים בחופש הגדול ואנחנו מדברים בוואטסאפ מאז, התראינו רק פעם אחת אצל החברים

ואנחנו רוצים להיפגש.. זה יהיה מוזר להיפגש רק אנחנו במקום ציבורי כלשהו? או שעדיף שיבואו עוד חברים? אוף. מה אתם אומרים? ואני גם די ביישנית. אני פשוט לא מבינה בזה לכן אני שואלת אתכם.
5 בספטמבר 2018, 20:50
התאהבותפגישותגיל 16התחלותאהבה    
תשובה אחת
שואל השאלה:
עדיף לצאת עם חברים לדעתך?
ואם אני מרגישה שאני והוא לא נדבר לבד אז כן לצאת שנינו? לא הבנתי
אנונימית
באותו הנושא:
אין לי מה לעשות בחופש הגדול כי אין לי חברים ולא מצאתי עבודה, מה לעשות?
מה לעשות בחופש הגדול אם אין לי חברים?
פעילויות לחופש הגדול - מה כדאי לעשות בחופש הגדול?
אנשים שאין להם חברים, מופנמים וסגורים בחדר כל החופש הגדול?
רק לי אין חברים לצאת איתם בחופש הגדול?
איך לשמור על קשר עם חבר טוב בחופש הגדול?
הכרתי מישהו בחופש והוא מתעלם
אני וחברה שלי מתכננות לעשות דוכן של לימונדה בחופש הגדול.
הכרתי מישהו דרך חברים ונפגשנו פעם אחת
הגיע החופש הגדול ואין לי חברים. איך מוצאים?
מה אפשר לעשות עם חברה בחופש הגדול?