8 תשובות
כי אוהב את זה
כי בא לו :)
כי הוא גיי, ושילבש מה שבא לו אין לך זכות לשפוט
כי הוא ביוטיבוי הוא מתלבש כמו בת ומתאפר יש לי חבר טוב שהוא כזה
כי הוא משוגע
הוא הומו
הוא גיי וסוכשל טראנס
כי הוא גיי (?)