8 תשובות
לשתיים בערך
אנונימי
3
4 גג
4 גג
אנונימי
ואי הגזמתם מה זה 2 אם כל אחת מהן תשתה 250 מל הן שתיהן יאבדו הכרה ויגיעו לבית חולים
זה יספיק ל5 אפילו
זה יספיק ל5 אפילו
שתיתי הרבה יותר מ250 מ"ל
למה שהן יאבדו את ההכרה?
למה שהן יאבדו את ההכרה?
אנונימי
אז אתה חרטטן אחושרמוטה
מה שתית? בריזר?
אני מדברת איתך פה על וודקה כפרה אל תדבר שטויות אני הגעתי למצב ששתיתי את הכמויות האלה ושאשכרה איבדתי הכרה בגלל הרעלת אלכוהול ופינו אותי לביח אז חלאס לדבר שטויות בלי להבין מה אתה אומר כי בסוף היא תקשיב לך ותגרום לה להגיע למצב שהגעתי אליו גם
מה שתית? בריזר?
אני מדברת איתך פה על וודקה כפרה אל תדבר שטויות אני הגעתי למצב ששתיתי את הכמויות האלה ושאשכרה איבדתי הכרה בגלל הרעלת אלכוהול ופינו אותי לביח אז חלאס לדבר שטויות בלי להבין מה אתה אומר כי בסוף היא תקשיב לך ותגרום לה להגיע למצב שהגעתי אליו גם
שתיתי חצי בקבוק וויסקי -_-
אנונימי
אם שותים לאט ושותים נכון ולא מגזימים לא קורה שום דבר רע ,ברגע שרוצים ראש טוב שותים כמה שמרגישים לנכון. אני לא אמרתי לה לשתות לבד ולא אמרתי לה כמה הכל תלוי בהרגשה שלה ול5 איש זה לא בהכרח יספיק. צריך רק לדעת מתי לעצור וזה שאמרתי שזה מספיק ל2 בערך זה לא שאמרתי לה לרדת על הבקבוק עם עוד מישהו לבד
אנונימי
פעם שתיתי 500 לבד וזה גמר אותי
אז מעריכה ש3 בנות על הכמות הזו זה סבבה
תלוי גם כמה הן שוקלות
אז מעריכה ש3 בנות על הכמות הזו זה סבבה
תלוי גם כמה הן שוקלות
באותו הנושא: