7 תשובות
קמתי ב4 וישנתי ב11 בגלל שהגוף שלי מטומטם
התעוררתי ב7 וחצי לצעריי
התעוררתי כי למה לא..
הייתי ערה עד שלוש ואז הלכתי לישון חחח התרגלתי לחופש
נרדמתי ב3 וקמתי ב8, ווהו איזה פאן.
אני לא יודעת ממה קמתי ואני אנסה לחזור לישון עכשיו
קמתי ב3 בגלל שאבא דיבר בקול גבוהה.