4 תשובות
כי קבוצות מחו"ל/אירופה עושות מאיתנו קרקס
אנחנו לא כאלה טובים לעומת ברצלונה ריאל מדריד וכל הקבוצות המוכרות האלה
אתה לא תראה איזה מישהו מחול אומר יא איזה משחק מדהים היה למכבי חיפה האלה תותחים כל אחד
לא זכור לי שישראל הייתה במונדיאל...
כי הישראלים הם כלום לעומת נבחרות אחרות מהעולם