6 תשובות
תתחיל את השנה בטוב
שואל השאלה:
אז זה בלישון חחחחחח
אז זה בלישון חחחחחח
אנונימי
חחח גם
שואל השאלה:
שמעי המשפחה שלי כיבוד זה לא ה top כאילו את לא רוצה לדעת מה היה לי בתוך המשפחות האלה
שמעי המשפחה שלי כיבוד זה לא ה top כאילו את לא רוצה לדעת מה היה לי בתוך המשפחות האלה
אנונימי
גם אני לא מתה ללכת אבל תראה שאתה מכבד את המשפחה אם לא תבוא זה יהייה כמו זלזול כזה זה גם ערב חג לא נורא אתה לא תהייה שם שבוע סך הכל כמה שעות והבייתה
לדעתי כן זה יהיה נורא כי זה גם ככה לכמה שעות גם אני הולכת לסבתא שלי היום וגם אתמול היינו אצל הסבתא השנייה לא כל כך נהנתי אתמול אבל זה היה סבבה כי זה מעביר את הזמן במד
קום להיות בבית
קום להיות בבית
באותו הנושא: