4 תשובות
להתעסק בדברים אחרים
להיות איתנו
אוהבים אותך כלכך ^^
אני מניחה שלא לבד, תשתפי מישהו קרוב ואולי גם תשקלי ללכת לטיפול
היי אנונימית יקרה,

אני מתארת לעצמי שאת מתמודדת עם הדיכאון הזה כבר תקופה מאוד ארוכה, ואם אני מצליחה להבין נכון דרך התגיות, מרגישה מאוד בודדה בהתמודדות הזו, דבר שאולי גם מגביר את הכאב, באופן שמרוקן עוד יותר מכוחות ומתקווה... עד כדי כך שיש רגעים בהם נדמה לך שהפיתרון היחיד שעוד נותר זה לשים סוף לחיים שלך...
אך לצד זאת, אני רואה עד כמה את נאבקת, את הבחירה לשתף כאן ולנסות לגייס עזרה ותמיכה...וזה כאילו שלצד הרצון למות, יש בך קול נוסף שרוצה לחיות, שעוד לא התייאש לחלוטין, ומנסה לשמור ולהגן עלייך מפני צעד ממנו אין דרך חזרה, שמנסה לראות האם אפשר למצוא את החיוך בין כל העצב, כמו בתמונה... וזה קול משמעותי וחשוב.
וזו נשמעת התמודדות שלא כדאי להיות בה לבד... אני רוצה להזמין אותך לבוא לדבר איתנו באתר סה"ר (סיוע והקשבה ברשת). יש לנו צ'אט אישי ואנונימי לחלוטין, דרכו אפשר להתכתב עם אחד מאיתנו המתנדבים. נשמח להיות אוזן קשבת, לתמוך וביחד לנסות להקל ולסייע בכל דרך שנוכל. אם תרצי, שעות הפעילות שלנו הן כל ערב (חוץ משישי) בין תשע לחצות, באתר: https://sahar.org.il/.
שלך,
מתנדבת סה"ר