6 תשובות
אבל אני יכולה להמליץ לך על משהו שרופאי עור המליצו לי.. תרחיץ פנים acnil wash וג'ל duac.. לי זה ממש עזר.. התרחיץ צריך לשים כשקמים וכשהולכים לישון והג'ל שמים כשהולכים לישון אחרי שעשית עם התרחיץ..
מקווה שעזרתי:)
לא:) זה יבש לך את הפנים
היא מייבשת את הפצעים
אם תשימי רק על פצעון אחד באופן נקודתי ישמצב שהיא תעזור, אבל אל תשימי על כול הפנים זה מבייש נורא!
את יכולה לקחת טלק ולערבב עם מים ולמרוח לילה ( ממליצה לשים על הכרית מגבת או משהו כי זה מלכלך חח) את לא חייבת למרוח ללילה פשוט לזמן מסוים, זה די עוזר ופחות מייבש..
לא. זה יוריד לך תחצ'קון אבל ישאיר צלקת אז לא
אנונימי
לא זה רק ישרוף לך ת'פנים..
באותו הנושא: