2 תשובות
האמת את צודקת^ אבל מה הסיבה שכל הזמן סבא וסבתא אומרים "תחשבו חיובי יהיה טוב"?
אני פסימית וזה הרבה יותר טוב לדעתי..ככה אין אכזבות
אנונימית
תזכרי שהכול זמני.
זה לא אומר שתמיד זה יהיה ככה, הכול זמני, בסוף מתישהו כן יהיה טוב, וזה בסדר אם את לא אופטימית עכשיו כי לפעמים החיים מובילים אותנו לחוסר אופטימיות ואכזבה, אבל זה עובר מתישהו, מניסיון, זה לא אומר שהמצב הזה ישאר לנצח, רק צריך לחכות ובינתיים לעבור את התקופה הקשה ולחשוב שלפחות מתחזקים מזה. אבל אסור לאבד את האופטימיות והתקווה והצפייה, אי אפשר להיות בלי זה, אחרת הכול נהיה אפור.
אז קחי לך את הזמן להבין את זה ובינתיים תהיי חזקה.
ותזכרי שאפשר לצפות, אבל במידה מסויימת, "כגודל הציפייה כך גודל האכזבה", אבל זה לא אומר שאי אפשר לצפות במידה מסויימת.