3 תשובות
בתור אחת שהתאמנה 5 שנים ויצאה לתחרויות בארץ,
הקטע כאן זה אומץ. אל תפחדי לעשות דברים. ואל תפחדי ליפול.
ותמיד תנסי דברים חדשים. למשל לפני שנה לא ידעתי גלגלום בלי ידיים.
אז יום אחד הלכתי לאיזה גינה עם חברות. ופשוט ניסיתי. בהתחלה נפלתי אבל אז זה פתאום עבד. (:
הקטע כאן זה אומץ. אל תפחדי לעשות דברים. ואל תפחדי ליפול.
ותמיד תנסי דברים חדשים. למשל לפני שנה לא ידעתי גלגלום בלי ידיים.
אז יום אחד הלכתי לאיזה גינה עם חברות. ופשוט ניסיתי. בהתחלה נפלתי אבל אז זה פתאום עבד. (:
שואל השאלה:
איך אפשר בלי חוג?
איך אפשר בלי חוג?
אנונימי
ללכת לחוג למתחילות ולהתאמן הרבה..
באותו הנושא: